fattig och lycklig eller??

Det är så många gånger jag har önskat att jag bodde hos en rik familj.Vrf kunde inte mina föräldrar äga miljoner?Vrf bor inte jag i ett fint stort hus?Det känns som om att alla har värkligen allt och får allt vad dem vill.Resa hur mycket som helst medans jag måste åka till samma ställe varje år för att jag har släktingar på det stället.Anledningen till att jag skriver om det här är för att jag så gärna vill åka på ett läger som är efter jul någongång.Men jag tror inte jag kmr att få det för pappa har lagt väldigt mycket pengar på hemmet.För typ allt är ju "sönder".Taket behövdes byta,bilen behövde fixas,hans cykel gick sönder,han betalade en resa vi åkte på.Åå det här lägret kostar 2000 kr så jag tror inte det blir något:(( åå vad jag hade önskat att vi var rika,då skulle jag få åka med mina kompisar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thisisrealmee.blogg.se

En blogg om mina känslor,tankar,självförtroende m.m

RSS 2.0