Kompisbråk

Ända sen jag började 8:an har saker och ting förändrats som mina kompisar!Jag har bestämt mig för att vara en anonym bloggare så jag ska nog inte nämna mina vänners namn.Eller är vi 4 fortfarande vänner?Iallafall,innan 8:an så var vi riktigt tajta vänner men nu...det är precis som att vi inte känner varandra på skolan.Det känns som att M skäms över oss.Det känns som att hon inte vill att vi ska vara där.Vi går inte i samma klass men har gjort det och när jag skriver vi menar jag min bästa vän E och mig.M är så kall när hon pratar med oss och hon förändras beroende vilka kompisar hon är med.Det kanske är för att hon nästan har en "pojkvän" och tycker kanske att jag och E inte duger som vänner..Eller!?Jag ser mig inte som en "cool" person men M har aldrig brytt sig om det.Jag saknar min gamla goa glada M..Jag frågade henne en gång med sms om hon var sur på mig men det enda jag fick till svar var: Va?Ne.
Känner jag henne rätt så skulle hon skämta bort det men inte nu längre,när jag sms:ar henne numera så svarar hon inte heller:/ Hur ska jag göra??
Min andra vän F har inte ändrats men på skolan så säger hon aldrig hej om inte jag säger hej först.
Så skönt att kunna skriva av sig nu.
Love LOL


Kommentarer
kaffehörnan

Godag denna Lördag
Nu ligger Dagens Stjärna uppe hos mig, var det just DU som blev stjärna ? är du nyfiken kika in

Önskar en fin Lördag

2012-12-15 @ 14:34:45
URL: http://www.kaffehornan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thisisrealmee.blogg.se

En blogg om mina känslor,tankar,självförtroende m.m

RSS 2.0